Disk IO scheduling μέσω sudo χωρίς χρήση password

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Oct 9 23:02:16 EEST 2009

Giorgos Keramidas wrote:

> Κοίτα... η «σωστή»(TM) λύση για consistent backups είναι με snapshots,
> αλλά επειδή δεν έχουν όλοι ZFS καταλαβαίνουμε ότι θέλεις να μαζοχιστείς
> λίγο παραπάνω.  Δεκτόν :-)

Αγαπητέ Κεραμίδα, να σε πληροφορήσω ότι έχει μπει ήδη στο πρόγραμμα ότι
στο πιο "deep and dark box" που έχω, εκεί που συγκεντρώνονται όλα τα
backups, θα μπεί ένα γνήσιο OS, που δεν θα είναι "βασισμένο σε ..." ή
"rebuild του ...", και το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το FreeBSD
(ίσως όμως και το Debian stable). Οπότε υπάρχει μια σοβαρότατη
πιθανότητα να σημάνει το τέλος του μαζοχισμού. :)