Svn "no such revision"

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Nov 30 20:24:02 EET 2009

On Mon, 30 Nov 2009 20:13:52 +0200, Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr> wrote:

> Έλα ντε! Σκέφτηκα να κάνω checkout σε νέο workspace και να αντιγράψω
> εκεί τα αλλαγμένα αρχεία. Αλλά το θέμα είναι ότι ούτε checkout δε
> μπορώ να κάνω!
>
> Μου βγάζει και πάλι svn: No such revision 58

Αν το repository δεν έχει εμπιστευτικά δεδομένα που φοβάσαι μην τα δω
(π.χ. passwords ή κώδικα που καλύπτεται από NDA) και δεν είναι τίποτα GB
από αρχεία, κάνε ένα tarball από το repository και πες μου από που να το
κατεβάσω.  Θα το κοιτάξω μόλις βρω ευκαιρία και θα σου πω αν μπορώ να
βρω τι παίζει.