video editing

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Nov 20 14:15:51 EET 2009

rizitis wrote:
> στις 20/11/2009 04:40 πμ, O/H George Notaras έγραψε:

> υπάρχει και το kino σχετικά καλό και αυτό.

Το kino είναι λίγο περίεργο όταν προσπαθεί κάποιος να επεξεργαστεί
οποιοδήποτε άλλο format εκτός από DV. Πάει καιρός που το χρησιμοποιήσα
για τελευταία φορά. Ίσως για την περίεργη συμπεριφορά να έφταιγε το
libquicktime που χρησιμοποιούσε. Τώρα βλέπω έχει τα "ffmpeg,
libavformat, and libavcodec" ως requirements, οπότε τα πράγματα ίσως να
είναι διαφορετικά. Καλό πάντως σαν πρόγραμμα.

Επίσης, το cinelerra, το οποίο προσπάθησα με πείσμα να χρησιμοποιήσω,
έχει πολλά features, αλλά έχει δύο πολύ σοβαρά μειονεκτήματα: 1) πρέπει
να to χρησιμοποιεί κανείς καθημερινά προκειμένου να συνηθίσει το
interface του 2) τουλάχιστον 3 έτοιμα binaries (για τη διανομή μου) που
δοκίμασα ήταν πολύ ασταθή (σε βαθμό αηδίας). Καταντάς να φοβάσαι να
εφαρμόσεις ένα φίλτρο μην τυχόν και κρασάρει.

Κατέληξα να χρησιμοποιώ το avidemux σαν non-linear editor,
παραμερίζοντας την ανάγκη για transitions και κρατώντας ένα υποτυπώδες
timeline στο χαρτί, επειδή όλα τα πραγματικά non-linear editors ήταν
υπερβολικά buggy.