partition alignment

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Nov 19 13:24:53 EET 2009

On Thu, 19 Nov 2009 12:59:04 +0200, Γιώργος Πάλλας <gpall at ccf.auth.gr> wrote:

> Ρώτησα γιατί στη δουλειά χρησιμοποιούμε aligned partitions στα VM
> machines που στήνουμε. Έχει διαφορά εκεί μήπως επειδή δεν έχουμε
> φυσικό δίσκο αλλά ένα αρχείο;

Αν το OS είναι Windows ή το λειτουργικό γράφει σε FAT θα χάνεις σε
απόδοση είτε μέσα είτε έξω από VM, λόγω του τρόπου με τον οποίο γράφει
τις αλλαγές στο δίσκο όταν αλλάζει ένα μέρος μόνο από κάποιο cluster.

Αν το λειτουργικό δεν είναι Windows και το file system δεν είναι FAT
derivative, δε νομίζω να έχει διαφορά αν είσαι μέσα ή έξω από VM.