proxy server στο σπίτι για πρόσβαση απ'έξω

Papaioannou Giannis jhn at hellug.gr
Wed Nov 18 14:09:56 EET 2009

Quoting Theodore Lytras <thlytras at gmail.com>:

> Ναι, αυτός είναι ο ISP, διάνα έπεσες...

Δεν έχει και τόση σημασία, γιατί το default firewall της otenet κόβει
μόνο privileged ports (<=1024). Εσύ έχεις ορίσει το 32222. Άλλωστε αν
θυμάμαι καλά το αρχικό πρόβλημά σου ήταν το firewall της εταιρείας
σου, το οποίο σας κόβει εξερχόμενη κίνηση και για αυτό ήθελες μια
proxy λύση.

δοκίμασε αν μπορείς το 'tcptraceroute 1.2.3.4 32222'. Πιθανώς δεν
έχεις εγκατεστημένη την tcptraceroute, αλλά δεν θα πρέπει να
δυσκολευτείς να την εγκαταστήσεις (για debian/ubuntu: apt-get install
tcptraceroute).

Το παραπάνω θα σου δείξει την διαδρομή που ακολουθούν τα πακετάκια και
κανονικά πρέπει να φτάσει μέχρι το router σου (wan ip). Αν βλέπεις ότι
δεν φτάνει ως εκεί τότε μπορείς να δεις ποιος σε κόβει, δηλαδή ποιανού
το firewall ευθύνεται.

Πολλοί κάνουν redirect το port 80 από το router τους στο port 22 στο
pc τους για
αυτό το λόγο. Αν το zyxel δεν μπορεί να το κάνει αυτό, τότε βρες ένα
άλλο. Αν και νομίζω πως τα zyxel δεν πάσχουν από τέτοιες ασθένειες.

--
JHN