.NET micro under Apache 2.0 license

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Nov 18 13:30:05 EET 2009

2009/11/18 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:
> http://www.tuxradar.com/content/microsoft-open-sources-net-micro-framework
>[...]
> Egw 8a epimeinw omws. Mpas kai katalaboume oti mazi me tous kairous allazoun
> kai oi nootropies, kai oi sysxetismoi, kai ksypnhsoume. Kapote.

ξέρεις πως ονομάζουν τις γυναίκες που όταν δουν, έξω από την πόρτα
τους, τον άντρα που τις δέρνει και τις βρίζει επί κάμποσα χρόνια με
χαμόγελο και μια ανθοδέσμη, του ανοίγουν διάπλατα με ανοιχτή αγκαλιά?

"Θύματα" και συγκεκριμένα "δαρμένα θύματα" :)

(αυτά χωρίς να έχω δει ακόμα τα "λουλούδια" της Microsoft)

Φυσικά καμιά αντίρηση ότι
> mazi me tous kairous allazoun kai oi nootropies, kai oi sysxetismoi,

απλά σε κάθε παίκτη αξίζει η δέουσα συμπεριφορά και για την Microsoft
και μέχρι να μας δείξει για αρκετό διάστημα και με συνέπεια ότι δεν
θέλει να μας τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια, η δέουσα συμπεριφορά
είναι "φύλαγε τα ρούχα σου για να χεις τα μισά". Όλα τα άλλα είναι
αφέλειες ή ευσεβείς πόθοι.

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS