Re: proxy server στο σπίτι για πρόσβαση απ'έξω

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Fri Nov 13 11:35:21 EET 2009

Στις 13 Νοεμβρίου 2009 11:15 π.μ., ο χρήστης Γιώργος Πάλλας
<gpall at ccf.auth.gr> έγραψε:
> Δοκίμασες τη διορθωμένη Ρικούδειο Λύση και δεν έπαιξε, και γι'αυτό δοκίμασες
> και την πολυπλοκότερη λύση με τον privoxy; (γιατί είναι δυο διαφορετικές
> λύσεις).
>
> Ας κάνουμε την απλή λύση: Kάνεις προώθηση την tcp πόρτα 32222 στο router
> σου, στην 192.168.1.40 port 22. Υποθέτω στο μηχάνημά σου στο σπίτι τρέχει
> sshd. Μετά, από το pc της δουλειάς δίνεις
> ssh -NfD 6969 -p32222 bones at 5.6.7.8
> και αν τα έκανες όλα καλά, πρέπει να μπεις στο pc του σπιτιού.
> Μετά στον firefox της δουλειάς βάζεις στις ρυθμίσεις σύνδεσης σαν socks5
> [...]

OK τώρα κατάλαβα, εγώ νόμιζα οτι είναι μια λύση privoxy+ssh .
Θα προσπαθήσω βέβαια να το κάνω να δουλέψει και με τις δύο!

Μια απορία όμως:

Το port 22 είναι το port του SSH. Το port 32222 τι είναι?
Η λύση αυτή με το ssh δεν προϋποθέτει να είναι ανοιχτή η θύρα 32222
*και* στο firewall της δουλειάς? Ή βλακεία λέω?

Ευχαριστώ,
Θοδωρής