Parembash SEPE

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Thu Nov 12 16:36:41 EET 2009

-----Original Message-----
From: A. Sidiropoylos
Sent: Thursday, November 12, 2009 4:00 PM
To: linux-greek-users at lists.hellug.gr
Subject: Re: Parembash SEPE

> Τι ακριβώς ΔΕΝ καταλαβαίνεις; Τα περιθώρια κέρδους στο *licensing*
> εφόσον κάνεις απόσβεση είναι πάντα σχεδόν 100% (ακριβέστερα 90+). Κάθε
> επιπλέον αντίγραφο κοστίζει σχεδόν 0Ε (ολογράφως μηδέν ευρώ). Τα
> περιθώρια κέρδους μειώνονται σημαντικά όσο πάμε προς services (π.χ.
> support, professional services) και ακόμα περισσότερο σε εξοπλισμό. Ένα
> καλό παράδειγμα είναι η IBM [1].

> Mporeis na mou ejigiseis kati ??? Pws to kostos enos antigrafou einai 0
> Euro afou einai grameno se CD ???

Εχμ ...

                              ^^^^^^

> Kai to kostos ths epidior8oshs twn la8wn pou exei toso to lytourgiko oso
> kai to office pou poula  ??? Poios to plirwnei ??? Oi katikoi tou Nubiru
> ???

This is called support. Σε κάποιο βαθμό αυτό έχει ήδη ενσωματωθεί στο
licensing (για τύπους σαν κι εσένα ή εμένα που παίρνουν SP τζάμπα) σε κάποιο
άλλο κοστολογείται εξτρά (για εταιρίες με κάτι χιλιάδες άδειες που μπορούν
να ζητούν custom patches, on-site support κ.ά.)

Τα υπόλοιπα τα κουράσαμε αρκετά δεν έχω να πω κάτι άλλο.

Γ.