GRUB ή LILO σε USB

costas costas at freemail.gr
Tue Nov 10 20:12:45 EET 2009

Christos Ricudis wrote:

> use extended partitions kai bale ena mikro partition gia to 2nd stage
> bootloader tou grub kai ton kernel (dhladh olo to /boot dir) kapoy
> mesa stous prwtous 1024 kylindrous
>
> ypopshn oti se poly palies motherboards mporei na diaferei kai to LBA
> kai de symmazeyetai (an kai den eimai toso sigouros an toso palia
> boards mporoun na kanoyn boot apo usb :P)

Καλησπέρα,
ευχαριστώ για την απάντηση αλλά ήταν αυτό που ήθελα να αποφύγω αλλά τελικά
δε μπόρεσα.
Image όλα τα partitions, αναδημιουργία, restore. Ξαναστήσιμο των boot
loaders.
Ο GRUB τώρα φορτώνει το LINUX αλλά κάνει μερικά κουλά και απαιτείται
χειροκίνητη εκκίνηση (να δώσω c να βγω σε γραμμή εντολών, kernel /bzImage,
initrd /initrd.gz, b, φορτώνει το initrd.gz, μετά mount /dev/sda6 /mnt
-r και τελικά exit
και φορτώνει αυτό που θέλω).
Καλύτερο από το τίποτε. Που θα πάει θα το φτιάξω αυτό.
Τώρα θα πάω σπίτι να δοκιμάσω αν δουλεύει και στις Μ/Β που έχουν πρόβλημα
(εδώ οι δοκιμές σε φυσιολογική).

Κώστας