GRUB ή LILO σε USB

costas costas at freemail.gr
Tue Nov 10 12:39:07 EET 2009

   Καλησπέρα,
έχω ένα δίσκο 160GB στον οποίο έχω τα εξής:
partition 1: 32GB-NTFS-Vista
partition 2: 24GB-NTFS-XP
partition 3: 64GB-NTFS-Common
partition 4: 32GB-ext3-Slackware 13.
Active partition το 1 με Vista bootloader ο οποίος ξέρει πώς να
φορτώσει το part 2 και part 4 (εδώ κάνει chainload) στο bootloader
του slackware.

Όταν αυτό το δίσκο το έχω στη μητρική τότε όλα δουλεύουν
καλά. Το βάζω σε USB θήκη και το συνδέω στο PC, και διαλέγω
να ξεκινήσει από το USB-HDD. Ο Vista bootloader φορτώνει πάντα
κανονικά,  και διαλέγω να πάω στο Slackware.
Σε μερικές μητρικές ο lilo ή grub ((αρχικά είχα βάλει lilo αλλά δοκίμασα
και grub και κάνει τα ίδια) φορτώνουν κανονικά ενώ σε άλλες κολάνε.
Ο μεν lilo βγάζει το γνωστό 99 99 99 99 .... ενώ ότα γύρισα σε grub, ο
grub βγάζει τη λέξη GRUB πάνω αριστερά και παγώνει.

Καμία ιδέα; Υποπτέυομαι ότι οι συγκεκριμένες μητρικές έχουν πρόβλημα
με το ότι το partition που θέλω να φορτώσει βρίσκεται πολύ ψηλά (κάτι με
εκείνο το παλιό ότι δεν πρέπει το bootable partition  να είναι πάνω από τον
κύλινδρο 1023).

Τί μπορώ να κάνω;

Κώστας