Σύγκριση maemo , android.

V13 v13 at v13.gr
Mon Nov 9 19:44:34 EET 2009

On Monday 09 November 2009, Christos Ricudis wrote:
> Kai kati asxeto. Ti stoixhma pate oti oso opensource kai na einai oi
> platformes oi idies, ta kinhta pou 8a kykloforhsoun telika ston poly
> kosmo 8a synexisoun na apaitoun to palio, kalo kai dokimasmeno
> application signing?

Nai, h me kapoio tropo tha exoyn ena "prostateymeno" komati. Einai aparaithto
gia to DRM kai gia osoys ftiaxnoyn emporika programmata gia kinita. To epomeno
kinito apo to N900 (to opoio tha exei to maemo 6) lene oti tha exei dyo
katastaseis: Mia kleidomeni kai mia ksekleidoti. Oti exei na kanei (p.x.) me
to n-gage tha doylevei mono sth kleidomeni opoy tha threitai to DRM (mpliax).

To thema toy kleidomatos einai apolytos aparaithto gia th proothisi. Eidika
sthn Ameriki einai dedomeno pos mia etairia poy dinei ena kinito thelei na
doylevei mono me ayth h na exei orismenes customies (a'la vodafone). Ayto
mporei na doylepsei mono me kleidomena kinita (mpliax^2). Etsi, an ena kinito
den mporei na kleidothei den tha einai ayto poy tha sponsorarei enas paroxos
(blepe iphone).

<<V13>>