Re: Σύγκριση maemo , android.

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Mon Nov 9 02:01:06 EET 2009

Καλησπέρα σε όλους!

Έχω ένα Ν800 με maemo/OS2008 και το θεωρώ σαν ελβετικό σουγιά. Παραδείγματα
εφαρμογών: ssh, gftp, bash, python, tex, gnumeric, abiword, firefox, evince,
κα. Έχεις άπειρα δικαιώματα σαν root και στην χειρότερη κάνεις ένα flash και
εγκάτασταση του image και πας πάλι από την αρχή. Είμαι πολύ ευχασιστημένος
από το maemo και περιμένω το N900 που θα είναι και κινητό μαζί. Το Ν800
είναι μόνο ιντερνετ tablet. Υπαρχει online community για το maemo που κάνει
κάνει development ή/και porting διαφόρων εφαρμογών (http://maemo.org/). Για
το Android δεν έχω ιδέα.

Ηλίας

Στις 05 Νοεμβρίου 2009 7:01 π.μ., ο χρήστης Πρεκατές Αλέξανδρος <
aprekates at gmail.com> έγραψε: