Re: Σύγκριση maemo , android.

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Nov 9 01:35:44 EET 2009

2009/11/9 Greg Potamianos <greg.potamianos at gmail.com>:
> [...]
> Δεν έχω κάτι με το maemo platform, ούτε καν το έχω χρησιμοποιήσει.
> Θεωρώ όμως οτι και τα δύο links έχουν λάθος οπτική γωνία πάνω στο θέμα διότι
>
> 1) Τον end user[3] δεν τον νοιάζει αν τρέχει hal, παρα μόνο ποιά η
> αυτονομία του κινητού
> 2)Επίσης δεν τον νοιάζει αν θα μπορεί να κάνει "cd /sbin" για να δεί
> τι έχει ο φάκελος μέσα.
> [...]
> [3] Το 95% των χρηστών κινητών, όχι εμάς.

Αν δεν σε νοιάζει το FLOSS, τι αρχεία έχει το /sbin και το code
re-usability είμαι 100% μαζί σου αλλά δεν έχει νόημα να κρίνεις *αυτό*
το άρθρο[1] και μάλιστα σε αυτή τη mailing list: το άρθρο δεν αφορά
εσένα και η κριτική σου δεν αφορά αυτό.

Αν διαβάσεις το άρθρο με την ελάχιστη δυνατή προσοχή θα προσέξεις ότι
ο συγγραφέας του ξεκαθαρίζει απόλυτα από την πρώτη κιόλας πρόταση[2]
ότι ΔΕΝ απευθύνεται στο "95% των χρηστών κινητών" αλλά στη μειοψηφία
φίλων του Linux και του FLOSS που μας νοιάζει να βλέπουμε "κάτω από το
καπό" και σε ειδικότερα δε σε όσους από αυτούς ενδιαφέρονται να κάνουν
open source development σε android/maemo.

[1] αναφέρομε στο 1ο άρθρο από το top posting (το 2ο το διάβασα μόνο
διαγώνια οπότε δεν είμαι σίγουρος. Αλλά πάντως, αν έπρεπε να μαντέψω
θα έλεγα ότι μοιάζει να έχει το ίδιο target group με το 1ο)
[2] Software freedom is probably the main attraction of both Android
and Maemo, but which one should we back as Free software users and
developers?

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS