ποιος από τους δυο μας δουλεύει;;

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Fri Nov 6 18:29:59 EET 2009

Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> Στις Παρασκευή 06 Νοεμβρίου 2009 16:38:24 Γιώργος Πάλλας γράψατε:

> Το ίδιο πράγμα λένε ουσιαστικά, αλλά από διαφορετικές απόψεις.
Αναλυτικότερα: πέρασε μεν, με όρους που παρέχουν κάποια (όχι ανάξια
λόγου) προστασία στο χρήστη, δε. Πιο συγκεκριμένα: ο χρήστης είναι αθώος
μέχρι *αποδείξεως* του αντιθέτου, δεν επιτρέπεται μονομερής αποσύνδεση
χωρίς ενημέρωση του χρήστη, και ο χρήστης έχει το δικαίωμα υπεράσπισης
ενώπιον δικαστικής αρχής πριν την πραγματοποίηση οποιασδήποτε
αποσύνδεσης. Γίνεται και μια μάλλον γενικόλογη αναφορά στην ευρωπαϊκή
συνθήκη θεμελιωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων - αλλά νομίζω ότι σε αυτό το
πλαίσιο είναι το λιγότερο άσχετη.

IANAL, για να μην ξεχνιόμαστε ;-)

Α.