GRUB ή LILO σε USB

costas costas at freemail.gr
Fri Nov 6 16:35:38 EET 2009

    Καλησπέρα,
έχω ένα δίσκο 160GB στον οποίο έχω τα εξής:
partition 1: 32GB-NTFS-Vista
partition 2: 24GB-NTFS-XP
partition 3: 64GB-NTFS-Common
partition 4: 32GB-ext3-Slackware 13.
Active partition το 1 με Vista bootloader ο οποίος ξέρει πώς να
φορτώσει το part 2 και part 4 (εδώ κάνει chainload) στο lilo ή grub
που είναι στο bootsector του partition (αρχικά είχα βάλει lilo αλλά
δοκίμασα και grub και κάνει τα ίδια).

Όταν αυτό το δίσκο το έχω στη μητρική τότε όλα δουλεύουν
καλά. Το βάζω σε USB θήκη και το συνδέω στο PC, και διαλέγω
να ξεκινήσει από το USB-HDD. Ο Vista bootloader φορτώνει κανονικά,
πάντα και διαλέγω να πάω στο Slackware.
Σε μερικές μητρικές ο lilo ή grub φορτώνουν κανονικά ενώ σε άλλες
κολάνε. Ο μεν lilo βγάζει το γνωστό 99 99 99 99 .... ενώ ότα γύρισα σε
grub, ο grub βγάζει τη λέξη GRUB πάνω αριστερά και παγώνει.

Καμία ιδέα; Υποπτέυομαι ότι οι συγκεκριμένες μητρικές έχουν πρόβλημα
με το ότι η βρίσκεται πολύ ψηλά (κάτι με εκείνο το παλιό ότι δεν πρέπει το
bootable partition  να είναι πάνω από τον κύλινδρο 1023).

Τί μοπορώ να κάνω;

Κώστας