[OT] Re: Parembash SEPE

G. Miliotis corfiot at elementality.org
Fri Nov 6 14:57:39 EET 2009

On 6/11/2009 2:47 μμ, Thanasis wrote:

> Στην Αίθουσα του ΕΛ/ΛΑΚ ο εκπρόσωπος του ΟΤΕ είπε ότι θα βάλλουν
> φωτοβολταϊκά !
> ... πιάσε τ`αυγό ...

Είχα βγει τότε, πήγα δίπλα στις οπτικές ίνες. Εγώ κατάλαβα ότι θα βάλουν
ένα έξυπνο σύστημα που θα μοιράζει ενέργεια από φωτοβολταϊκά στο grid,
όχι μόνο φωτοβολταϊκά... Και φυσικά ως λογικός νοήμων άνθρωπος που ξέρει
τι θα πάθουν τα φωτοβολταϊκά αν τα βάλουν στα ΚΑΦΑΟ υπέθεσα ότι εννοούσε
ότι θα ήταν ένα σύστημα τηλεμετρίας κάποιου τύπου για όσους βάλουν
φωτοβολταϊκά στο σπίτι τους, με πρόσβαση από το ΚΑΦΑΟ σε κεντρικό σύστημα.

Βέβαια και στις 3 εκδοχές (Φ/Β μόνο, Φ/Β και τηλεμετρία, τηλεμετρία
μόνο), το όλο εγχείρημα ακούγεται ουτοπικό. Λες και μπορούν τα Φ/Β να
δώσουν αρκετή ενέργεια στα cabins της VDSL! Θα πρέπει να βάλουν
συσσωρευτές και θα γίνουν τα cabinets που είναι ήδη μεγάλα, τεράστια.

Εν πάσει περιπτώση, νομίζω ότι ΕΠΙΤΗΔΕΣ δεν εξήγησε πολλά γιατί... δεν
τον έπαιρνε. Μισά τα έλεγε για το συγκεκριμένο όποτε το έλεγε, τον
άκουσα 2 φορές να το λέει, και σε παρουσίαση και στη συζήτηση μετά και
τελικά δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοούσε.

--ΓΜ