Parembash SEPE

Haris Alatas haris at crack.gr
Fri Nov 6 01:26:53 EET 2009

Christos Ricudis wrote:
> Και ακριβως γι αυτο ισως θα τους συνεφερε περισσοτερο να βαλουν κι
> αυτοι το χερι τους στο βαζο με την opensource μαρμελαδα αντι να
> γκρινιαζουν που πρεπει να ανεβουν ενα σκαλοπατι παραπανω απο το βουρκο
> που βρισκονται για να μπορεσουν το κανουν.
>
> Γιατι κι αν δεν το βαλουν αυτοι, σκοτιστηκαμε - υπαρχουν αλλοι που θα
> το βαλουν με πολυ μεγαλυτερη αποτελεσματικοτητα. Αυτοι ας καθονται να
> γκρινιαζουν που ο "τομεας" τους δεν εχει "αναπτυξη".

Συμφωνώ 100%! Αυτοί που ξέρουν πως να βάζουν βαθιαααα το χέρι στο βάζο
και να υλοποιούν κάθε βλακώδης ιδέα (υπάρχουν πολλες - δεν αναφέρομαι σε
κάποια) που έδωσε κάθε ανόητος πολιτικάντης, αυτοί τώρα φωνάζουν; Ας
τους πεί κάποιος ότι θα είναι αυτοί που θα κάνουν την μελέτη και την
προμήθεια των συστηματων -γιατί τα παλιά δε θα κάνουν την δουλειά (όπως
πάντα)- και αυτοί θα είναι που θα "παραμετροποιήσουν" το δωρεάν προϊόν
κατασπαταλώντας ποσά 10 φορές μεγαλύτερα της πραγματικής αξίας.
Κάτι άλλο βρωμάει εδώ. Λέτε αυτός ο Γ. Σύρρος να ήταν τόσο ανενημέρωτος;
Μα να πετάει τούβλα του τύπου "Υποκαθιστουν τα ακαδημαϊκά ιδρύματα τις
επιχειρήσεις πληροφορικής" και να φοβάται μήπως η κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ του
φάει το ψωμάκι; Μήπως... λέω εγώ τώρα... Μήπως κάποιος είναι το
γιουσουφάκι της Microsoft; Μήπως γίνεται κάτι ακόμα πιο σατανικό που το
φτωχό μου μυαλό δεν το αντιλαμβάνεται;

Το ΔΣ της κοινότητας τι λέει γι' αυτό; Μήπως θα έπρεπε να στείλει μια
αποστομοτική απάντηση;

χάρης