Parembash SEPE

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Nov 5 22:55:53 EET 2009

Στις 05/11/2009, ημέρα Πέμπτη και ώρα 22:25 ο/η Christos Ricudis έγραψε:

> Και ακριβως γι αυτο ισως θα τους συνεφερε περισσοτερο να βαλουν κι αυτοι
> το χερι τους στο βαζο με την opensource μαρμελαδα αντι να γκρινιαζουν
> που πρεπει να ανεβουν ενα σκαλοπατι παραπανω απο το βουρκο που
> βρισκονται για να μπορεσουν το κανουν.
>
> Γιατι κι αν δεν το βαλουν αυτοι, σκοτιστηκαμε - υπαρχουν αλλοι που θα το
> βαλουν με πολυ μεγαλυτερη αποτελεσματικοτητα. Αυτοι ας καθονται να
> γκρινιαζουν που ο "τομεας" τους δεν εχει "αναπτυξη".

«Ποιος θα είναι ο δικός μας ρόλος; Ποιες είναι οι υπηρεσίες υποστήριξης που θα
προσφέρουν αυτοί οι φορείς στο Δημόσιο; *Με ποιες ρήτρες θα είναι υπόλογοι;*
Πώς θα υπάρξει εγγύηση για την προστασία των δεδομένων, την εξέλιξη των
εφαρμογών, την ακεραιότητα των συστημάτων;»

Χαχαχαχα... Πραγματικά αναρωτιέμαι σε ποιον απευθύνεται. Ας ρίξουν μια ματιά
στα νοσοκομεία να δουν για... την εξέλιξη των εφαρμογών και την ακεραιότητα
των συστημάτων, και κυρίως τις ρήτρες που

Όμως δε φταίει μόνο ο κακός λύκος· πολλές φορές φταίει και η κοκκινοσκουφίτσα,
που δεν έχει τη στοιχειώδη προνοητικότητα να περάσει σε μια μαύρη λίστα τους
κακούς λύκους που συνάντησε στο παρελθόν... Ας μην το συνεχίσω όμως, φοβάμαι
ότι θα κατηγορηθώ ότι κατάντησα «γραφικός» :)

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html