Ποιο RDBMS μετά τη MySQL;

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Nov 5 13:47:52 EET 2009

Michael Iatrou wrote:

> Εδώ έχασες το 50% των OSS project...

<διευκρίνιση>
Σίγουρα δεν μπορώ να διαβάσω τον κώδικα ενός προγράμματος με την ευκολία
που θα μπορούσε ένας προγραμματιστής. Έχω κάνει βέβαια φιλότιμες
προσπάθειες σε μερικές περιπτώσεις. Το παραπάνω δεν το έγραψα λόγω της
εμπειρίας μου, αλλά σαν μια γενική προϋπόθεση.
</διευκρίνιση>

> ... κι εδώ το υπόλοιπο 49%.
>
> Μήπως τελικά χρησιμοποιείς FreeBSD;

Όχι ακόμα, αλλά βρίσκομαι σε καλό δρόμο. :)