Ποιο RDBMS μετά τη MySQL;

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Thu Nov 5 08:17:35 EET 2009

on 11/05/2009 03:00 AM Apollon Koutlidis wrote the following:

> ...που θα είναι πιο αυθαίρετη και ανάπηρη από τη MySQL, λιγότερο
> ευέλικτη από την PostgreSQL, λιγότερη πολυχρηστική, διαδικτυακή και
> scalable από την SQLite και λιγότερο διαδεδομένη από την Firebird,
> σύμφωνα με όλες τις παραδόσεις των open source database forks, ε;
>
> j/k (περίπου)
>
> Απόλλων

Ίσως..., και έως ότου περάσει τις παιδικές ασθένειες..., θα έχεις πάντα
αυτές τις άλλες PostgreSQL κλπ "καλές" επιλογές  :-)
Θα μου πείς το θέμα είναι να μην κάνεις αυτά τα transitions από τη μία
db στην άλλη ...
Σκέψου ότι και με τις τύπου Oracle κλπ, κάποτε αναγκάζεσαι να κάνεις
παρόμοιες κινήσεις, ίσως πιο εύκολες, από version σε version ...
Όλα αυτά σημαίνουν ανθρωποώρες και χρήμα, αλλά;ίσως αυτός είναι ο
σκοπός... That' s life ...