Ποιο RDBMS μετά τη MySQL;

Alexandros Kosiaris alex at noc.grnet.gr
Wed Nov 4 11:45:38 EET 2009

> Δηλώνω ρητά ότι δεν ανήκω στις παραπάνω κατηγορίες, αλλά συνεχίζω να
> θεωρώ ότι η MySQL έχει ένα ικανό feature-set, το οποίο σε συνδυασμό με
> το ότι είναι δωρεάν, τη φέρνουν σε απ'ευθείας σύγκρουση με την Oracle ή
> οποιοδήποτε άλλο RDBMS. Κανένας δεν έχει πρόβλημα με αυτό. Business, as
> usual. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν δύο προϊόντα, των οποίων τα συμφέροντα
> αλληλοσυγκρούονται, ανήκουν ξαφνικά στον ίδιο ιδιοκτήτη. Δεν λέω, κι
> αυτό είναι "business, as usual", αλλά ως χρήστης του ενός από αυτά
> δικαιούμαι να είμαι "σπασμένος".

Δεν πρόκειται για απ'ευθείας σύγκρουση. To ικανό για εσένα feature-set
δεν σημαίνει ότι είναι ικανό για όλους. Για του λόγου το αληθές σύγκρινε
τα δύο feature sets(και μην πεις την αττάκα "Μα καλά ποιος #@$#@ τα
χρησιμοποιεί αυτά?" γιατί σίγουρα υπάρχει κάποιος που το κάνει,
ειδαλλιώς δεν θα ήταν μέσα)
Τα δύο προϊόντα συμπληρώνουν το ένα το άλλο με την MySQL να αποτελεί το
προϊόν που απευθύνεται στο low-end, lower-middle-end - στο οποίο μάλλον
ανήκεις - της αγοράς και την Oracle database να απευθύνεται στo
upper-middle, high-end μέρος - στο οποίο από ότι φαίνεται δεν ανήκεις -
της αγοράς. Όχι οτι δεν θα δεις Oracle και στο low-end(και να δουλεύουν
όλα μία χαρά) αλλά αυτό θα συμβεί για άλλους λόγους και όχι γιατί τα δύο
προϊόντα είναι ανταγωνιστικά.

Από την άλλη, νομίζω ότι η Oracle δεν έχει πράξει τα δέοντα ώστε να
διαχειριστεί σωστά τα Public Relations της για τη MySQL. Αυτό δεν
σημαίνει όμως ότι θα δολοφονήσει το προϊόν(είτε έμμεσα είτε άμεσα)

--
Alexandros Kosiaris 	Network Operation Center , GRNET S.A.
e-mail : alex at noc.grnet.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074