Ποιο RDBMS μετά τη MySQL;

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Nov 3 19:44:53 EET 2009

Christos Ricudis wrote:

> Epeidh genika diablepw mia tash sou na programmatizeis tis ameses
> kinhseis sou symfwna me to ti endexetai na symbei sto apwtero mellon, na
> se enhmerwsw, giati mporei na xreiastei na ta labeis ypopshn sou, oti oi
> teleytaies profhteies lene oti o kosmos 8a katastrafei to 2012, kai oti
> akribws ena xrono meta, 8a katarreysei to ellhniko asfalistiko systhma.

Όχι, έχοντας απλώς αποκτήσει κάποια εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια με το
software, ΕΛ/ΛΑΚ και μη, αλλά και με τους Η/Υ γενικότερα, μπορώ να έχω
μια άποψη, χωρίς να μπαίνω στα χωράφια της μεταφυσικής, για το τί έχει
μεγαλύτερες πιθανότητες να μου σπάσει τα αρχ... στο μέλλον. Ο χρόνος που
έχω σπαταλήσει σε διάφορες ηλιθιότητες όσον αφορά στους Η/Υ μου το
επιβάλλει αυτό.

Όπως έγραψα παραπάνω, ΔΕΝ φοβάμαι για τα data. Αυτό που φοβάμαι είναι
ότι μπορεί να συνεχίσω να κάνω τα ίδια λάθη όσον αφορά την επιλογή του
software που χρησιμοποιώ.

Για παράδειγμα, παλιότερα θεωρούσα καλά όλα τα ΕΛ/ΛΑΚ projects. Πλέον
όχι. Πλέον για να πω ότι ένα project ΕΛ/ΛΑΚ είναι καλό, χρειάζεται να
πληρεί τις παρακάτω προϋποθέσεις με αυστηρή σειρά προτεραιότητας:

- Μεγάλη και δραστήρια κοινότητα
- Τα δικαιώματα και τα trademarks να ανήκουν σε Foundation
- Σοβαρό και αναλυτικό documentation
- Κώδικας που δεν είναι απλά ανοιχτός, αλλά και που μπορεί να διαβαστεί.