Ποιο RDBMS μετά τη MySQL;

Emmanouil Batsis manos at abiss.gr
Tue Nov 3 01:48:06 EET 2009

Quoting "George Notaras" <gnot at g-loaded.eu>:
> Μετά τις ανεκδιήγητες βλακείες της Sun βλέπω τη MySQL να παίρνει την
> άγουσα για τα αποδυτήρια (για να το πω ευγενικά) σε λίγα χρόνια.

Δεν συμφωνώ, αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας.

Για την MariaDB... είναι πολύ νωρίς για να κριθεί από πολλές απόψεις
IMHO. Μια καλή περίπτωση γενικά είναι η Postgres Plus (EnterpriseDB):

  - Πατάει στην Postgres
  - Έχει commercial support
  - Έχει μεγάλη συμβατότητα με την Oracle και προωθείται σαν
αντίστοιχο replacement

Βέβαια έχω συγκεκριμένες περιπτωσεις στο μυαλό μου. Για να κάνει η
λίστα προτάσεις μάλλον πρέπει να μοιραστείς περισσότερα για την χρήση
και τυχόν σχετικές απαιτήσεις ;-)

Manos