Ποιο RDBMS μετά τη MySQL;

Haris Alatas haris at crack.gr
Mon Nov 2 23:14:24 EET 2009

George Notaras wrote:
> Μετά τις ανεκδιήγητες βλακείες της Sun βλέπω τη MySQL να παίρνει την
> άγουσα για τα αποδυτήρια (για να το πω ευγενικά) σε λίγα χρόνια.
>
> Φυσικά δεν σκοπεύω να σταματήσω να χρησιμοποιώ τη MySQL από τώρα, αλλά
> θα ήταν καλό να έχει κανείς το νου του και σε κάποιο άλλο project.
>
> Ποιο προτείνετε;
>
> Από τη μία υπάρχει το πολύ αξιοπρόσεκτο project PostgreSQL. Από την
> άλλη, ο δημιουργός της MySQL έχει ήδη ξεκινήσει το fork 'MariaDB'. Από
> άποψη συμβατότητας και εύκολου migration νομίζω το MariaDB φαίνεται καλή
> λύση. Αλλά τι προοπτική πιστεύετε ότι έχει σαν έργο;

Firebird. Την χρησιμοποιώ χρόνια. Για όσους δεν γνωρίζουν, είναι fork
της Interbase απο τον καιρό που άνοιξε τον κώδικα της. Είναι δυνατή,
έχει προοπτική, είναι τσάμπα και opensource και κάνει παπάδες. To
development team είναι κλειστό βέβαια αλλά δεν με χαλάει προσωπικά.
Αντιθέτως αυτοί οι ίδιοι παρέχουν enterprise υπηρεσίες σε enterprise
περιπτώσεις.