Ποιο RDBMS μετά τη MySQL;

John Kapnogiannis smokejohn at gmail.com
Mon Nov 2 22:48:18 EET 2009

On Monday 02 of November 2009 22:37:52 George Notaras wrote:

> Το μήνυμά μου απευθυνόταν στη λίστα και δεν θα επιθυμούσα μια ιδιαίτερη
> συνομιλία γύρω από ένα θέμα το οποίο δεν ήταν καν η ουσία της ερώτησης.
>
> Αν εκ παραδρομής έστειλες προσωπικό email, τότε να απαντήσω βάζοντας και
> τη διεύθυνση της λίστας στο cc.
>
> Γιώργος

Λοιπόν το γράφω εδώ για να το δούν όλοι. Εγώ ρε παιδιά τι μπορώ να απαντήσω σε
αυτό το πράγμα;; Έλεος δηλαδή. Τι κομπλεξιμάρες είναι αυτές;;;

Πρώτον κατά λάθος το έστειλα μόνο σε αυτόν και κατά δεύτερον ρώτησα κάτι απλό.
Πείτε μου τι θα απαντούσατε εσείς;

Μόλις είδα το μήνυμα του το πρώτο πράγμα που είπα ήταν: "wtf???"