Linuxόκουτο για home / home office, server

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Nov 2 21:43:49 EET 2009

Manolis Kiagias wrote:

> Εχω πάρει αυτό:
>
> http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650798
>
> και είναι υπέροχο.
> Μπορείς να δεις φώτο εδώ:
>
> http://www.flickr.com/photos/sonic2000gr/sets/72157622592424032/
>
> Σημείωση: Με αυτό το κουτί δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την PCI
> υποδοχή της μητρικής.

Αν και είναι λίγο μεγαλύτερο από το M350 που έγραψα παραπάνω, νομίζω ότι
το προτιμώ επειδή παίρνει δίσκο 3,5", έχει στο πακέτο τροφοδοτικό,
ανεμιστήρα (κι επειδή έχει έναν πιο νορμαλ αριθμό από τρύπες και θα
γλιτώσουμε λίγο ξεσκόνισμα). Όσο για την pci θύρα δεν θα χρειαστεί.
Γενικά μου φαίνεται άψογο και στις φωτο και η τιμή του καλή. Thanks! :)