Ρυθμίσεις χρωμάτων οθόνης (Ubuntu 8.10)

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Sun May 24 01:53:51 EEST 2009

Jon Romero wrote:
> Ξέρει κάποιος κανένα τρόπο να ρυθμίσω τα χρώματα για την οθόνη?
> Όχι για να βάλω κάποιο profile, απλά για να πειράξω τα χρώματα!
> Και googlισα και δοκίμασα με lprof για profile αλλά μου φαίνεται
> overkill για να ρυθμίσω λίγο καλύτερα τα χρώματα.
>
> Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι υπάρχουν πολλές προτάσεις για tool μέσα
> στο brainstorming site (άρα δεν υπάρχει απλά και εύκολη λύση?).
>
> PS: Δεν παίζει να μπω σε Windows και να τρέξω Spider (ή άλλο color
> profiler generator)...
Τι ακριβώς θες να ρυθμίσεις; Αυτό που βλέπεις στην οθόνη ή την
αντιστοιχία μεταξύ αυτού που βλέπεις στην οθόνη και αυτού που τυπώνεις
(ή φωτογράφισες / βιντεοσκόπησες);

Για το πρώτο υπάρχει το xgamma (και για GUI το xgamma gnome applet, το
xxgamma και το kgamma).

Για το δεύτερο, κλείσε τη μύτη και... take it like a man! Μπορεί να σου
φαίνεται overkill αλλά το LPROF θα κάνει αρκετά σοβαρή δουλειά (προς mac
γραφιστοfanbois: ναι, ξέρουμε, ΟΚ, σκασμός τώρα!) με μια σχετική
επένδυση χρόνου και κόπου.

Φιλικά,

Απόλλων