Ανάλυση οθόνης σε ubuntu 9.04

Stefanos Antaris santaris at csd.auth.gr
Sun May 17 12:59:17 EEST 2009

Καλημέρα.Έχω βάλει ubuntu 9.04 στο desktop μου και ενώ έκανε κανονικά
την εγκατάσταση των drivers για την κάρτα γραφικών μου(nvidia GeForce
7300GS) όταν πάω να αλλάξω την ανάλυση της οθόνης από 800x600
αντιμετωπίζω τα εξής 2 προβλήματα.Πρώτον όταν πάω στο
System->preferences->display μου βγαίνει ένα error "It appears that your
graphics drivers doesn't support the necessary extansions to use this
tool.Do you want to use the graphics driver vendor's tool instead?"
Ασφαλώς όταν πατάω yes με βγάζει στο Nvidia X Server Settings.Από εκεί
μπορώ να την αλλάξω την ανάλυση της οθόνης.Αλλά πρώτον δεν μπορώ να
αλλάξω το ratio της ανανέωσης της οθόνης και δεύτερον αυτό ενώ το ανοίγω
ακόμα και με terminal για να μπορέσω να αποθηκεύσω τις αλλαγές στο
xorg.conf δεν τις κρατάει.Με αποτέλεσμα 1 να μου πετάγονται τα μάτια έξω
από την οθόνη και να μην μπορώ να δουλέψω και 2 να χρειάζεται κάθε φορά
που ανοίγω το PC να κάνω πάλι ρυθμίσεις.Δεν είναι μεγάλος κόπος αλλά
γιατί να γίνεται?Σορρυ αν το έστειλα 2 φορές.Είχε γίνει χαζομάρα με το
mail που είχα κάνει subscribe στην λίστα.