empty references στο Openoffice Calc

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Fri May 15 17:21:42 EEST 2009

Theodore Lytras wrote:
> Όταν κάνω paste special ένα range από κελιά, μπορώ να τσεκάρω την
> επιλογή "σύνδεση", ώστε να επικολλήσει references στα κελιά του range.
>
> Το πρόβλημά μου είναι οτι όταν κάποια κελιά στην επιλεχθείσα περιοχή
> δεν έχουν περιεχόμενα, δεν επικολλάται τίποτα!

Επιβεβαιώνω τη συμπεριφορά σε OOo 2.4.1 / Ubuntu Hardy και OOo 3.1.0 /
Ubuntu Hardy από το openoffice-pkgs PPA.

Bug or feature? :) μάλλον το δεύτερο, καθώς link προς κενό κελί
αποδίδεται ως αριθμητική τιμή μηδέν αντί για κενό κελί.

> Υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνω copy/paste references σε κελιά, ακόμη
> κι όταν αυτά δεν περιέχουν τίποτα??

Workaround: Κάνεις soft-link το πρώτο κελί (ένας τρόπος: επιλέγεις το
κελί προορισμού, κλικ στο εικονίδιο "=" και μετά στο κελί προέλευσης)
και μετά Fill προς την κατεύθυνση που θέλεις. Ο πιο απλός τρόπος είναι
κάνοντας drag από την κάτω δεξιά γωνία του κελιού (ο δείκτης του
ποντικιού θα γίνει σταυρός όταν "δείχνει" στο σωστό σημείο). Εναλλακτικά
μπορείς να επιλέξεις μια περιοχή από το πρώτο κελί μέχρι το τελευταίο
και μετά Edit -> Fill -> (κατεύθυνση). Για περισσότερα ψάξε για
"filling" στη βοήθεια του OOo.

Λέω συγκεκριμένα soft-link γιατί η επιλογή paste/link κάνει hard-link
($Col$Row) το οποίο δεν "παίζει μπάλα" με το fill...

Α.