md + ΔΕΗ = L.F.E.

Alexandros Kosiaris alex at noc.grnet.gr
Thu May 14 15:31:27 EEST 2009

> Η δικιά μου ανεπίσημη στατιστική (αλλά τουλάχιστον με μεγάλο sample
> μιας και πουλάμε PC και δίσκους) είναι ότι εδώ και λίγα χρόνια ΟΛΟΙ οι
> δίσκοι είναι λιγότερο αξιόπιστοι σε σχέση με παλιότερα (μια φοβία έχω
> πάθει με fujitsu δίσκους αλλά για αυτούς έχω μικρό sample)

Έχει άμεση σχέση με το γεγονός ότι οι χωρητικότητές τους έχουν
εκτοξευθεί στο θεό ενώ τα mean time between failures και unrecoverable
error rates τους έχουν μείνει εδώ και μία δεκαετία τα ίδια.
Και που είσαι ακόμη...

Υπάρχουν στατιστικές με αρκετά μεγάλα δείγματα που είναι ενδιαφέρουσες.

http://labs.google.com/papers/disk_failures.pdf
http://research.microsoft.com/pubs/64599/tr-2005-166.pdf

--
Alexandros Kosiaris 	Network Operation Center , GRNET S.A.
e-mail : alex at noc.grnet.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074