Re: md + ΔΕΗ = L.F.E.

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu May 14 13:51:16 EEST 2009

2009/5/13 V13 <v13 at v13.gr>:

> Gia statistikoys logoys, ti diskoi itan oloi oi parapano?

οι δυο που χτυπήσαν μαζί λόγω ΔΕΗ ήταν seagate, οι άλλοι ή seagate ή WD

Η δικιά μου ανεπίσημη στατιστική (αλλά τουλάχιστον με μεγάλο sample
μιας και πουλάμε PC και δίσκους) είναι ότι εδώ και λίγα χρόνια ΟΛΟΙ οι
δίσκοι είναι λιγότερο αξιόπιστοι σε σχέση με παλιότερα (μια φοβία έχω
πάθει με fujitsu δίσκους αλλά για αυτούς έχω μικρό sample)

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS