Re: md + ΔΕΗ = L.F.E.

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed May 13 16:04:50 EEST 2009

2009/5/13 V13 <v13 at v13.gr>:

> Tha soy proteina na kaneis RAID-1 me 3+ diskoys, alla kati moy leei oti kai
> pali mporei na soy symbei to idio. Ena UPS ths plakas mazi me RAID-X opoy X>0
> einai mallon h kaliteri lysi

Δυστυχώς όχι στην περίπτωση μου διότι εγώ χτυπήθηκα από ΗΚΗΩ (η κακιά
η ώρα). Συγκεκριμένα χτύπησε ο δίσκος στον αρχαίο mail server του
γραφείου και αποφασίζω ότι μετά απο τόσα χρόνια καλό ήταν να στήσουμε
ένα νέο μηχανάκι. Το στήνουμε στον πάγκο και μεταφέρουμε τα δεδομένα
και μετά σχολάω και πάω σπιτάκι μου για να συνεχίσω remotely. Καθώς
δούλευα χάνω ξαφνικά την πρόσβαση. Είχε γίνει διακοπή και φυσικά στον
πάγκο δεν είχα UPS :).

Πριν λίγες βδομάδες είχε χτυπήσει ο ένας δίσκος στο σπίτι. Μετά απο
λίγες χτύπησε ο δίσκος μου στο desktop της δουλειάς. Υποθέτω ότι και
μόνο που ανταλλάσσω emails μαζί σας έχετε +50% πιθανότητες να χτυπήσει
ο δίσκος σας πριν τελειώσετε την ανάγνωση :P

ΥΓ: Το φοβερό είναι ότι ακόμα και τώρα, μετά από όλα αυτά, καθυστερώ
πολλές βδομάδες μέχρι να στήσω ένα σοβαρό backup... ίσως να παραείμαι
αισιόδοξος -- βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο, οδηγώ μηχανή μέχρι τα 40 μου
χωρίς να πιστεύω ότι θα πάθω κάτι και κάνω bug reports στο OpenOffice
περιμένοντας να διορθωθούν :P.

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS