otenet emails αργούν δραματικά -- can mail headers help?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue May 12 10:50:27 EEST 2009

εδώ και λίγες μέρες βλέπω καθυστερήσεις 3,6 ή 12 ωρών τουλάχιστον μια
φορά την ημέρα είτε σε mails που στέλνω εγώ μέσω OTEnet προς τρίτους
είτε σε mails που λαμβάνω απο συνδρομητές της OTEnet. Ειδικά με έναν
αποδέκτη μου η παράδοση 3ων emails απέτυχε εντελώς αλλά εκεί υπήρχε
πρόβλημα στην πλευρά του (ή ίσως ΚΑΙ στην πλευρά του) διότι έλαβα
"Deferred: Connection timed out with mail.recipients-domain.gr".

Π.χ. :

	by mail.irismedia.gr (8.11.6/8.11.6) with ESMTP id n48JUYx11227

	for <x at y.gr>; Fri, 8 May 2009 22:30:34 +0300

	by rosebud.otenet.gr (8.13.8/8.13.8/Debian-3) with ESMTP id n4877xKj022546

	for <x at y.gr>; Fri, 8 May 2009 10:07:59 +0300

Έχω ξεκινήσει κάποια τεστ στέλνοντας emails κάθε μια ώρα προς gmail
και βλέπουμε αλλά ως τότε έχω 2 ερωτήσεις:

Α) βλέπει κανείς άλλος σοβαρές καθυστερήσεις σε emails που περνάν απο OTEnet?

Β) τι άλλο μπορώ να κάνω για να διαγνώσω σε ποια πλευρά είναι το
πρόβλημα? Μπορώ να καταλάβω από τα παραπάνω ενδεικτικά mail headers
κάτι παραπάνω από το ότι ο rosebud.otenet.gr παρέδωσε στον
mail.irismedia.gr δωδεκάμισι ώρες αφότου παρέλαβε? (καλό είναι κι αυτό
ως γνώση αλλά δεν με βοηθάει π.χ. να καταλάβω αν ο rosebud άργησε να
προσπαθήσει να παραδώσει ή αν ο αποδέκτης ήταν down)

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS