Ενημέρωση: Ελληνική διάταξη =?utf-8?b?IM+AzrvOt866z4TPgc6/zrvOv86zzq/Ov8+F?=, προεπιλογή πια σε 9.04, Fedora 11

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Mon May 11 20:22:40 EEST 2009

When the date was Monday 11 May 2009, d.a.glynos wrote:

> For your viewing pleasure :-)
> http://img135.imageshack.us/img135/5434/lalayye.png
>
> Ta idia kai sto fontmatrix.

Ναι, το bounding box π.χ. στο 'ρ' είναι μετατοπισμένο προς τα δεξιά.
Δεδομένου ότι αντίστοιχα το bounding box του 'q' είναι μετατοπισμένο
αριστερά οδηγούμαστε σε ένα από τα παρακάτω συμπεράσματα:

1. Είναι συνεπείς στα λάθη τους.
2. Ένας font designer μπορεί να εξηγήσει γιατί εν γένει δεν πρέπει να
υπάρχει συμμετρία και πως με κατάλληλα kerning classes λύνεται το πρόβλημα.

--
 Michael Iatrou