[Open-source] Let's (re)boot Debian! [Re: Ελληνική κοινότητα Debian]

Faidon Liambotis paravoid at debian.org
Mon May 11 01:15:23 EEST 2009

galas at tee.gr wrote:
> Όσον αφορά το debian.gr: εφόσον συμφωνούμε
> ότι θέλουμε να αποτελεί τον
> βασικό δικτυακό τόπο της κοινότητας του
> Debian στην Ελλάδα αυτό σημαίνει
> αυτόματα πιστεύω ότι θα πρέπει και να
> ανήκει στην κοινότητα. Άρα η διαχείριση,
> οι κανόνες συμπεριφοράς, το περιεχόμενο
> κ.λπ. θα πρέπει να
> γίνονται με τρόπο διαφανή και
> προσβάσιμο σε όλους. Προφανώς το debian.gr
> δεν μπορεί να αποτελεί "περιουσιακό
> στοιχείο" ενός ή λίγων προσώπων.
Συμφωνώ απόλυτα.

Θα πρότεινα, λοιπόν, ως πρώτο μέτρο, το domain debian.gr να περάσει στον
έλεγχο του Debian Project και του εκλεγμένου εκπροσώπου του, Debian
Project Leader.

Έχω ήδη μιλήσει μαζί του και συμφωνήσαμε πως το ιδανικό θα ήταν να
επικοινωνήσει απευθείας ο κάτοχος του domain με τον ίδιο, Steve McIntyre
(και τον second-in-charge, Luk Claes) στη διεύθυνση leader at debian.org.

Μπορείτε -εφόσον το θέλετε- να με κρατήσετε και στο loop, σε περίπτωση
που χρειαστείτε τη βοήθειά μου.

> Όσον αφορά τις λίστες όπως εξήγησα και
> στην κουβέντα η κάθε μια παίζει το ρόλο
> της. Η debian-110n-greek πχ. είναι σημαντική όχι
Ελπίζω να μην πρότεινε κανείς να "σβηστεί" αυτή η λίστα.
Δεν άκουσα κάτι τέτοιο αλλά, αν το σκέφτεται κάποιος, είναι μη
ρεαλιστικό σενάριο.

> Πάμε τώρα σε λίστες χρηστών. Όπως
> μπορούμε να δούμε στο http://lists.debian.org/users.html
> υπάρχουν λίστες χρηστών
> για διάφορες γλώσσες/χώρες. Μπορούμε
> λοιπόν να δημιουργήσουμε
> κι εμείς την debian-users-greek at lusts.debian.org.
> Χρειάζεται μια συγκεκριμένη διαδικασία
> που περιγράφεται εδώ:
> και θα ξεκινήσω. Χρειάζεται όμως να
> σταλούν αναφορές και από άλλους ώστε να
> αναδειχθεί η αναγκαιότητα της
> δημιουργίας της.
Αν κατάλαβα καλά, αυτό ακριβώς πρότεινε ο Κώστας και έχει ξεκινήσει ήδη.

Μην βιάζεσαι και πάνω στον ενθουσιασμό σου στείλεις και εσύ αίτημα για
νέα λίστα και εκτίθεστε.

Συμφωνώ κι εγώ πάντως πως είναι το κατάλληλο μέσο.

> Μπορούμε ίσως να δημιουργήσουμε λίστες
> στο debian.gr για πιο εξειδικευμένη
> χρήση/θέματα (πχ. debian-netbooks.gr, debian-admin.gr
> κ.λπ.) και να
> χρησιμοποιούμε την debian-users-greek σαν λίστα
> γενικότερης υποστήριξης
> ή επικοινωνίας.
Δεν βλέπω κανέναν λόγο.

> Πιστεύω ότι η κατάσταση αυτής της
> παρατεταμένης αδράνειας μας έχει όλους
> ενοχλήσει.
Για να είμαι ειλικρινής, εμένα με ενοχλεί περισσότερο η αδράνεια σε
προσπάθειες συνεισφοράς στο project αυτό καθεαυτό.

Ξαναλέω λοιπόν ότι, παρ' όλο τον λιγοστό ελεύθερο μου χρόνο, είμαι εδώ,
να βοηθήσω όποιον θέλει να συνεισφέρει με συμβουλές ή/και sponsoring
πακέτων.

Φαίδων