[oss-unipi] Event #20: Xen Workshop @ FOSSCOMM'09

george fragos fragos.george at gmail.com
Thu May 7 14:22:33 EEST 2009

Στις 7 Μάϊος 2009 1:14 μμ, ο χρήστης Thanasis <thanasis at asyr.hopto.org> έγραψε:
> περίπτωση με εμένα, αλλά τί να κάνουμε, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι κοντά
> (τυχεροί) και κάποιοι μακρυά (άτυχοι) από τον τόπο του event ...

Αλλά το 90% των events διεξάγονται στην Αθήνα,αρκούντως μακρυά από το
50% των χρηστών Λίνουξ!  Τα δύο ποσοστά αν και εν πολλοίς αυθαίρετα,
θεωρώ ότι είναι λείαν επιεική και μετριοπαθή!  Στην επαρχία, δηλαδή,
"ψοφάμε" για τέτοιες εκδηλώσεις αφού μας λείπουν!  Ίσως αυτό να
οφείλεται σε οικονομικές και τεχνικές δυσκολίες των LUGs, ή στην
ψευδαίσθηση της αυτάρκειας την οποία, πιθανόν, τρέφουν...