Blackouteurope.eu

George Miliotis (Corfiot) corfiot at elementality.org
Wed May 6 18:14:09 EEST 2009

On 6/5/2009 5:59 μμ, Alexandros Papadopoulos wrote:
> This means that in
> circumstances when Internet Service operators do decide to restrict access
> to certain services, such as the current practice of some mobile phones
> that block Skype, the consumer will be able to decide not to use that
> service provider and opt for another which does provide Skype.

Μέχρι όλοι μαζί να συναντηθούν κα να συμφωνήσουν τι τους συμφέρει και τι
όχι να προσφέρουν, οπότε και γίνονται οι media giants και θεματοφύλακες
του διαδικύου. Ή μήπως θα τους μαζέψει το άλλο τμήμα της ΕΕ που
ασχολείται με τον αθέμιτο ανταγωνισμό; Θα έπρεπε να απαγορευτεί η
δυνατότητα των παρόχων να επιλέγουν αυτά τα πράγματα, όχι να τους
δίνονται εργαλεία να ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ τις αυθαιρεσίες τους.

> Where operators monitor or shape traffic to sustain service delivery at
> times of peak demand, consumers should be advised of the approach taken
> and the impact on service quality.
Ποιός θα κρίνει αν κάνουν shaping για να διατηρήσουν την υπηρεσία κι όχι
για να αποφύγουν τις απαραίτητες επενδύσεις; Κανείς, άρα και θα
συνεχίσουν να μειώνουν τις επενδύσεις, αυξάνοντας το shaping.

>   Neither of these provisions condones
> anti competitive or discriminatory behaviour against certain types of
> traffic. In these cases, regulators already have the power to intervene
> under the general provisions of the rules authorising communications
> providers.

Πώς οι regulators θα μάθουν τι γίνεται στα άδυτα του κάθε ISP; Μόνο με
πληροφορίες από... τον ίδιο τον ISP. Επίσης, το να βασίζεται κανείς
στους ρυθμιστές δίνει βάρος στην λογική της παρέμβασης. Αν επέβαλλαν με
νόμο το network neutrality, δεν θα υπήρχε ανάγκη παρέμβασης.

Νομίζω ότι το μήνυμα αποδεικνύει τα βαθιά μεσάνυχτα που έχει η
συγκεκριμένη ευρωβουλευτής για τα θέματα της τεχνολογίας του διαδικτύου.
Δεν ξέρω αν συμφωνείτε με τα λεγόμενά μου ή κάτι μου διαφεύγει;

---Γ