γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Tue Mar 31 23:32:25 EEST 2009

On Τρίτη 31 Μάρτιος 2009, Theodore Lytras wrote:
> Δε μπορούμε να κάνουμε τα στραβά μάτια και να πληρώνουμε το "φόρο
> Microsoft" με τους υπολογιστές μας, εφόσον δεν το επιθυμούμε.
>
> Σίγουρα υπάρχουν και αρχές προστασίας του καταναλωτή στις οποίες να
> μπορεί να απευθυνθεί κανείς, ενώ δεν πρέπει να υποτιμούμε και τη
> δύναμη της δημοσιότητας!
>
> Πιστεύω αν το παλέψουμε, μπορεί να βγεί αποτέλεσμα. Εγώ τουλάχιστον
> είμαι διατεθειμένος να το παλέψω! Και θα ήθελα τις γνώμες σας πάνω
> σ'αυτά.

Αυτές οι μορφές αστικής πάλης μπορεί να ήταν αποτελεσματικές σε ένα ουτοπικό
περιβάλλον βασισμένο σε σοσιαλιστικές ή ακόμα και ουμανιστικές αξίες.

Αλλά εμείς δεν ζούμε σε τέτοιο περιβάλλον. Ζούμε σε έναν καπιταλιστικό κόσμο.

Και όπως είπε κάποτε ένας σοφός, όταν είσαι στο Περού, κάνε όπως οι
Περουβιανοί.

Με λίγα λόγια,

Money talks. Bullshit walks. Ψήφισε με τα λεφτά σου. ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ.

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)