ntfs-3g ή ext2ifs

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Tue Mar 31 22:09:02 EEST 2009

On Τρίτη 31 Μάρτιος 2009, Nikos Platis wrote:
> Έχω δοκιμάσει το vmware παλιότερα, με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα. Εδώ
> μου προτάθηκαν το virtualbox και το qemu, για τα οποία (ιδιαίτερα για το
> πρώτο) επίσης διάβασα πολύ καλά σχόλια από όλες τις απόψεις. Λίγες
> ερωτήσεις:
>
> α) Αν κατάλαβα καλά, το virtualbox open source edition δεν υποστηρίζει usb.
> Δηλαδή αν βάλω οποιαδήποτε usb συσκευή (π.χ. κινητό τηλέφωνο για backup σε
> Windows) δεν θα το δει η virtual machine; Δυστυχώς το virtualbox closed
> source edition δεν φαίνεται να υπάρχει για τη διανομή μου (Mandriva 2009.0
> [...]

Ακριβώς.

Δεν θέλω να ακουστώ δραματικός, αλλά... "αυτό είναι το τίμημα της ελευθερίας".

> β) Το qemu πώς τα πάει στο θέμα αυτό (υποστήριξη usb); Διαβάζω ότι η
> υποστήριξη είναι μάλλον χειροκίνητη (και καθόλου plug-and-play).

Επίσης σωστό. Το qemu δεν έχει GUI για να το χειριστείς σαν... άνθρωπος, τα
πάντα γίνονται με command-line. Αυτό σε γενικές γραμμές δεν είναι πρόβλημα
(είναι σχετικά απλό), εκτός αν θέλεις να κάνεις π.χ. 2 VMs να μιλάνε μεταξύ
τους δικτυακά, όπου θα πρέπει να στήσεις με το χέρι network bridges κλπ.

Επίσης να ξέρεις πως το qemu, αν και σχετικά γρήγορο, είναι πιο αργό από
vmware/virtualbox. Στον αντίποδα βέβαια μπορεί να εξομοιώσει πλατφόρμες
PPC/Sparc, το μοναδικό VM Host που γνωρίζω να κάνει κάτι τέτοιο.

Φιλικά,

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)