Linux desktop

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Tue Mar 31 09:35:17 EEST 2009

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Δευ 30 Μαρ 2009, ο/η George Notaras έγραψε:

> Μένω έκθαμβος από τα λεγόμενά σου!
>
> Κι αυτό διότι αυτά που λες (που δε τίθεται θέμα, τα πιστεύω και τα δέχομαι)
> είναι τελείως αντίθετα από τη δική μου εμπειρία με το Linux! Το οποίο,
> συγκεκριμένα με τις desktop εφαρμογές του (γιατί κυρίως αυτές χρησιμοποιώ),
> με έχει κάνει 15+ φορές πιο "παραγωγικό" απ' ότι θα μπορούσαν να με κάνουν
> ποτέ τα Windows! Σε σημείο που πια να δυσκολεύομαι όταν πρέπει να
> χρησιμοποιήσω κάποιον υπολογιστή με XP (και πολύ περισσότερο Vista)!

Μια από τα ίδια. Τρία χρόνια παρέα με debian testing και KDE 3.5.X,
μπορεί και να έχω πετύχει μονοψήφιο αριθμό bugs, συνήθως τελείως minor.
Αντίθετα στα windows αν δεν κατέβαλλα διαρκή τεράστια προσπάθεια να
κρατάω τον υπολογιστή καθαρό από bloatware, drivers του πισινού, system
tray pests, registry garbage και ένα σωρό άλλα σημεία και τέρατα, ήθελε
κάθε τρίμηνο το φορματάκι του όπως έκαναν φίλοι μου (καμαρώνοντας
κιόλας). Έλεος!