γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Mar 31 14:41:11 EEST 2009

Παναγιώτης Κατσαλούλης wrote:

> Gia thn istoria pantws, egw prin merika xronia, kai meta apo trello
> prh3hmo thn antiproswpeia poy eixe ferei ena laptop (to katasthma den me
> antexe pia), phra ta lefta moy pisw.
>
> To pio typiko epixeirhma einai pws
>
> "Egw de symfwnw me th sygkekrimenh adeia xrhshs, den pataw accept, exw
> dikaiwma na parete to proion sas pisw kai na moy dwsete ta OEM lefta moy
> pisw. An den to parete 9a kanw 1000 copy to CD me ta windows kai 9a to
> moirasw dwrean sto Syntagma."

Εντάξει, αλλά ποιο ήταν το κέρδος από την όλη υπόθεση όσον αφορά την
αγορά laptop. Θα στοιχημάτιζα ότι η επόμενη γενιά αδειών χρήσης θα
συμπεριλαμβάνει την αποδοχή του λογισμικού μαζί με την αγορά του
hardware. Δηλαδή, για να μην αποδεχτεί κανείς το λογισμικό, θα πρέπει να
μην αγοράσει το hardware.

Μπράβο, αν το έκανες. Εγώ δεν θα προχωρούσα σε αυτές τις ενέργειες γιατί
πιστεύω ότι τα επιστρεφόμενα χρήματα δεν θα ξεπλήρωναν τον κόπο.