ntfs-3g ή ext2ifs

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Mon Mar 30 02:38:50 EEST 2009

Για μένα, ο καλύτερος τρόπος ανταλλαγής αρχείων μεταξύ Windows και Linux/BSD
είναι το SAMBA. Το dual booting είναι ανεπίτρεπτος συμβιβασμός, γιατί απλά
βαριέσαι να κάνεις reboot για να τρέξεις το πρόγραμμα από το άλλο
λειτουργικό.

Αν δεν έχεις δεύτερο υπολογιστή, τρέξε το ένα από τα δύο λειτουργικά σε
Virtual Machine (αυτό που χρησιμοποιείς λιγότερο). Προτείνω το Virtualbox για
Host.

Αν θέλεις Windows για να παίζεις παιχνίδια τότε αναγκαστικά χρειάζεσαι 2ο
gaming μηχάνημα ή το Linux σε Virtual Machine με host τα Windows.

Αν πας να χωρέσεις δύο λειτουργικά στον ίδιο δίσκο, εγγυημένα θα σου τελειώνει
χώρος σε κάποιο από τα partitions σου ενώ κάποιο άλλο θα είναι άδειο και θα
ψάχνεσαι να κάνεις resize. Όποιο filesystem και να διαλέξεις, θα
είναι "αφύσικο" και θα έχει "θέματα" με το "ξένο" λειτουργικό, όπως π.χ.
ασυμφωνία permissions.

Έχε υπ' όψην πως μιλάω εκ πείρας. Άρχισα με dual boot όπως ο περισσότερος
τρόπος. Μετά έβαλα Linux στο "παλιό" PC (γιατί τα Windows θέλουν περισσότερο
hardware και λόγω των παιχνιδιών). Κατάληξα με το Windows PC σε αχρηστεία.
Απλά βαριέμαι να το ανάψω και κάνω πλέον τα πάντα στο Linux.

Φιλικά,

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)