OT: grep help

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Mar 28 10:11:16 EET 2009

Alexandros Papadopoulos wrote:
> Φίλτατοι, τη βοήθειά σας:
>
> Έχω ένα μεγάλο αρχείο ASCII (mediawiki database dump), μέσα από το
> οποίο θέλω να ρουφήξω όλα τα URLs.
>
> Ένα απλό grep δε κάνει και πολλά, μιας και επιστρέφει τη "γραμμή", η

Παλιά είχα ξοδέψει πάνω από 7-8 ώρες (μ' αυτή τη μαλακία) μ' αυτό το
πρόγραμμα προσπαθώντας να κάνω πράγματα όπως για πράδειγμα:

"βρες μου όλα τα links που ξεκινάνε με http, https, ftp με ένα regular
expression"

To man page έγραφε πράγματα τα οποία στο τέλος έμεινα με την εντύπωση
πως δεν είναι implemented στο πρόγραμμα.

Αντίθετα, με το re module στην python (όπως και σε πολλές άλλες γλώσσες
που δεν γνωρίζω) αυτά γίνονται πανεύκολα με ένα expression, όπως πχ με
τα lookahead assertions:

http://www.amk.ca/python/howto/regex/regex.html#SECTION000540000000000000000

Για εμένα το grep είναι για πολύ απλά πράγματα. Για όλές τις υπόλοιπες
δουλειές fails miserably με την αιτιολογία: too clever!