SQL join ερώτηση

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Mar 27 20:06:08 EET 2009

Κι όμως.. είναι απλά τα πράγματα:

SELECT tableA.*, tableB.name AS name_b tableB.field1 AS field1_b
	FROM tableA, tableB
	WHERE tableA.id = tableB.ref_to_a;

Δηλαδή όλα τα πεδία του tableA, ως έχουν, και μερικά από τον tableB,
μετονομασμένα ώστε να μην συμπίπτουν με του A.

Είναι συνήθες και δεν είναι κακό να έχουν όλοι οι πίνακες μία στήλη "id" και
καμία "name".. Τα NATURAL JOIN εμένα δεν μου αρέσουν, προσωπικά, γιατί θέλω
το primary key σε όλους μου τους πίνακες να λέγεται "id"  (και φυσικά να μην
έχει σχέση μεταξύ των πινάκων).

Πάντα, το πόσο εύκολη είναι η σύνταξη, εξαρτάται από τη βάση που
χρησιμοποιείς.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!