debian stable upgrade + djbdns

Alexandros Papadopoulos alexandros.papadopoulos at member.fsf.org
Wed Mar 18 01:35:19 EET 2009

2009/3/17 Michael Iatrou <m.iatrou at freemail.gr>:
> When the date was Tuesday 17 March 2009, Alexandros Papadopoulos wrote:

<snip>

> Το γεγονός ότι ήταν μέσα στο /usr/local/bin φαίνεται κάπως ύποπτο, και όντως
> είναι:
>
>        http://packages.debian.org/etch/djbdns-installer
>        http://packages.debian.org/lenny/djbdns

Έχεις κάποιο δίκιο. Ίσως να μην ήταν καν αυτός ο λόγος που τινάχτηκε ο
dnscache στον αέρα. Θυμάμαι δύο στοιχεία μέσα στον πανικό
πρέπει-να-φτιαχτεί-τώρα-ενώ-έχω-άλλες-δουλειές :

(1) Η svc δε μπορούσε να σηκώσει την υπηρεσία επειδή το link
/service/dnscache (ή κάπου εκεί τέλος πάντων) δεν υπήρχε, επειδή όλο
το /service *δεν υπήρχε* (αυτό ξέχασα να το αναφέρω)

(2) Σε κάποιο log (που το έψαξα για 15 ολόκληρα λεπτά και τώρα δε το
βρίσκω με τίποτα το καταραμένο) είχα δει παράπονα πως το
/usr/local/bin δεν υπήρχε πλέον - που όντως, δεν υπάρχει πλέον.

Υποψιάζομαι αλχημεία του djbdns-installer για να κάνει πιο debian-ised
την εγκατάσταση του dnscache, που κάπου στράβωσε κατά το upgrade. Όπως
και να το κάνουμε, είπαμε, είναι Debian, απαιτώ zero maintainance
dammit!

> Βρίσκω πολύ χρήσιμη τη τακτική, σε κάθε μηχάνημα να κρατάω ένα log file με
> όλα τα πακέτα που έχω βάλει και δεν είναι στο main ή τα έχω κάνει compile
> από sources, ή κάνουν «αλχημείες» σαν κι αυτή του djbdns-installer. Όταν
> φτάνει ο καιρός για dist-upgrade, με μια ματιά ξέρω τι έχει πιθανότητες να
> μου μείνει στο χέρι και εν τέλει η επιπλέον εργασία γι αυτά τα corner cases
> είναι αμελητέα και χωρίς πίεση.

Πολύ καλή ιδέα Μιχάλη. Θα εφαρμοστεί πάραυτα.

Ευχαριστώ άπαντες για τα σχόλια!

-Α