debian stable upgrade + djbdns

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Mar 17 16:17:05 EET 2009

When the date was Tuesday 17 March 2009, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Όχι, δεν το απεγκατέστησε.
>
> Του τράβηξε το χαλί κάτω απ΄τα πόδια, σβήνοντας καταλόγους (πχ
> /usr/local/bin) που χρησιμοποιούσε το πακέτο. Το αποτέλεσμα ήταν ότι
> το έρμο το svc προσπαθούσε να σηκώσει την υπηρεσία ακολουθώντας ένα
> link που έδειχνε στο Υπερπέραν...

Το γεγονός ότι ήταν μέσα στο /usr/local/bin φαίνεται κάπως ύποπτο, και όντως
είναι:

	http://packages.debian.org/etch/djbdns-installer
	http://packages.debian.org/lenny/djbdns

Βρίσκω πολύ χρήσιμη τη τακτική, σε κάθε μηχάνημα να κρατάω ένα log file με
όλα τα πακέτα που έχω βάλει και δεν είναι στο main ή τα έχω κάνει compile
από sources, ή κάνουν «αλχημείες» σαν κι αυτή του djbdns-installer. Όταν
φτάνει ο καιρός για dist-upgrade, με μια ματιά ξέρω τι έχει πιθανότητες να
μου μείνει στο χέρι και εν τέλει η επιπλέον εργασία γι αυτά τα corner cases
είναι αμελητέα και χωρίς πίεση.

--
 Michael Iatrou (yenp)