Διαθέσιμο το 3ο Τεύχος του Περιοδικού Ubuntistas

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Mon Mar 16 01:44:50 EET 2009

When the date was Sunday 15 March 2009, Konstantinos Togias wrote:

> Το 3ο τεύχος του Ubuntistas είναι γεγονός! Είναι διαθέσιμο σε αρχείο pdf
> και μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάν --και εν συνεχεία να το τυπώσετε ή
> καλύτερα να το διαβάσετε στην οθόνη σας-- πατώντας στο link της
> ιστοσελίδας του περιοδικού: ubuntistas.ubuntu-gr.org

Συγχαρητήρια! Κάθε τεύχος και καλύτερο.

Εξακολουθώ να βρίσκω ότι υπάρχουν μερικά στοιχειώδη «προβληματάκια»:

* Τα Arial fonts, χωρίς σταθερό μέγεθος σε όλα τα άρθρα.
* Οι περιττές παύλες (στη συνέντευξη του Richard κλπ, ενώ ήδη υπάρχει
διαχωρισμός normal/bold face), συνέπεια στη χρήση σημείων στίξης κλπ.
* Η ανωνυμία κάποιων συντελεστών (IANAL, αλλά μου φαίνεται ότι ίσως να έχει
κάποιο νόημα μόνο αν δεν είναι ενήλικες).
* Η ελλιπής εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του PDF, όπως η μη χρήση
πραγματικών href στα links.

Καλή συνέχεια!

--
 Michael Iatrou (adab)