QoS σε router με linux firmware για καλύτερο VoIP

Kadianakis George desnacked at gmail.com
Thu Mar 5 00:10:06 EET 2009

On 09:33 Wed 04 Mar     , Thanasis wrote:
> on 03/03/2009 07:16 PM Kadianakis George wrote the following:
> > On 15:29 Tue 03 Mar     , Panagiotis Palias wrote:
> >> Υπάρχει μόντα που προσθέτεις MMC κάρτα
> >> μνήμης στο WRT για να έχεις έτσι
> >> περισσότερο χώρο. Επίσης μπορείς να
> >> κοιτάξεις για τα παλιότερα μοντέλα WRT54GS
> >> που είχαν 32ΜΒ μνήμης.
> >
> > Episis, mporeis na stiseis enan NFS server se ena
> > PC kai na kaneis mount shares sto OpenWRT.
> >
> > Parepimptontws, sto OpenWRT mou (pou trexei se WRT54GL)
> > exw stisei QoS, wste na mporw na to afinw kseklidoto
> > kai na kanei bandwidth throttling stous guests,
> > gia na min mou pidane tin tapini 1MBit sindesi mou.
> > Pros to parwn, den exw anevasmena kapou ta tc/iptables
> > rules, alla an endiaferete kapoios mporw na ta anevasw.
> Ναί, αν σου παίζουν καλά, θα ήταν ενδιαφέρον να τα έχουμε, σαν μπούσουλα
> που λένε ;-)

Okay, anevasa to scriptaki pou kanei to QoS sto:
http://students.cs.unipi.gr/~george/firewall.user

To throttling einai IP-based, to marking ginetai mesw iptables kai
to tc kanei to QoS.

Episis, tha xreiasteite kapoia modules (sikonontai me insmod mesa
apo to firewall.user), ta opoia yparxoun se paketa sto OpenWRT,
alla den thimamai ta onomata tous ^_^

(BTW, exw dyo PC ($FIRSTIP kai $SECONDARYIP) sto script
sta opoia to tc simperiferetai me diaforetiko priority
xwris omws na kanei throttle to bandwidth.)