Re: QoS σε router με linux firmware για καλύτερο VoIP

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Mar 3 18:14:21 EET 2009

2009/3/3 Panagiotis Palias <palias at ath.forthnet.gr>:
> Υπάρχει μόντα που προσθέτεις MMC κάρτα μνήμης στο WRT για να έχεις έτσι
> περισσότερο χώρο.

ναι αλλά από ότι είδα στο wiki με χααααμηλή ταχύτητα:
# The speed obtainable for reading and writing seems to be about 200 KB/s

>  Επίσης μπορείς να κοιτάξεις για τα παλιότερα μοντέλα
> WRT54GS που είχαν 32ΜΒ μνήμης.

δεν θέλω κάτι που δεν το βρίσκω εύκολα διότι αν κάνει αυτό που
περιμένω[1] θέλω να φτιάξω μερικά ακόμα

> Άλλος ένας ευχαριστημένος κάτοχος οpenwrt σε embedded x86 και WRT54GS :-)

:)

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS

[1] καθώς οι υπόλοιποι στο γραφείο κατεβάζουν το τελευταίο windows
service pack και τρέχουν και κανά δυο torrent clients σε μένα να
παίζει το voip τηλέφωνο με αξιοπρέπεια