Re: Openmoko και android.

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at gmail.com
Tue Mar 3 14:32:19 EET 2009

Ναι έχω το Neo1973 με το debug board δυστυχώς δεν έχω βρει το χρονο να
ασχοληθω οσο θα ηθελα...

παντως τα βασικα (cross-compiler που να φτιαχνει τα πακετα ολα στο
πισι και μετα να κανεις "ipkg update" απ'το πισι παίζει. όπως επίσης
και native compiler. τελευταια φορα που ασχοληθηκα ειχε κατι θεματα με
το standby και ετσι ητανε απενεργοποιημενο και τελειωνε γρηγορα η
μπαταρια

δεν ξερω για το freerunner αλλά δε θα συνιστουσα κατι τετοιο για
"καθημερινης" χρησης τηλεφωνο, δες το σαν ενα ακριβο παιχνιδι (ορεξη
να'χεις και ολα γινονται).